Lussebullar

Hej på er. Idag är det en grå november-dag. En dag då man undrar om det kommer något regn, och skulle det komma regn så hoppas man att det blir en varm natt så regnet inte förvandlas till hala vägar.
Men denna gråa november-dag är jag ledig och då passar jag på att tvätta allt som finns att hitta och är lite smått nervös över att jag har sista matematik provet imorgon. Jag smaskar även på lite lussebullar som vi alla 3 i familjen bakade i söndags. Och är lite smått ledsen över att dem snart är slut. Men då bakas det nog nya.

Och kan ni tänka er att november snart går över till december? Vart tog hösten vägen? Men jag tror nog att alla barn är glada över att julen bara är ca 1 månad bort. Så dem får veta vilka leksaker som dem kommer få leka med. Här hemma pratas det om vad skruttan ska få och att hela golvet nedanför julgranen ska vara fullt med roliga paket :)
Men men, det är som sagt ungefär 1 månad kvar tills dess.

Nu ska här hängas tvätt och sedan slappa lite innan det blir dags att hämta hem skruttan.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0