Julfiranden!

Nu är jag här igen och alla julfiranden är (äntligen) över. Thea har fått många fina paket..och egentligen föööör många fina paket för nu är lekrummet ÖVERFULLT! Men vi ska rensa ut lite gamla leksaker som inte längre behövs, så som leksaker som hon är alldeles för stor för. Men tack så mycket alla som gjorde henne jul till det bästa! Hon är jätte glad över alla sina julklappar och leker stolt med dem. 

Julfirande nr 1: Första firandet var hemma hos Marcus mamma. Thea fick jätte många fina saker, tyvärr står det still i huvudet men hon fick bland annat: Ett hus med 2 dockor, städset med sopkvast och andra saker, Barbiedocka, två små hundar, ett veterinärset och en tillhörande hund och många många fler julklappar.

Julfirande nr 2: Andra firandet var hemma hos oss med Marcus pappa, hans syskon och hans farmor och farfar. 
Det var också på julafton så då fick Thea även julklapparna från oss. Men hon fick: Gunghäst, gitarr, kläder, bilbana, hästar, verkstadsset där man ska skruva och borra så att det låter...och mycket mycket mer.

Julfirande nr 3: Tredje firandet var med min farmor och farfar, då fick hon: En klocka där man kan ta bort siffrorna och vrida på visarna och ett köksset.

Julfirande nr 4: Det sista firandet var med mina föräldrar och mina syskon. Thea hade jätte kul med sina kusiner och hon fick mycket fint, bland annat: Rittavla, kläder, leksaksdammsugare, något med lego som hade en polis och mycket mer. 

Thea fick också saker från min mormor och morfar, min moster och min morfars bror: Kläder, pengar och ett pussel med klossar. 








 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0