Bloggar från mobilen.

Hej på er. Jag bloggar för första gången från mobilen. Thea har precis somnat och jag sitter och tittar på Greys Anatomy (mitt favoritprogram). Inväntar sambon som är och handlar..sedan blir det väl någon film för oss innan sängen kallar på oss inför en ny dag.
Jag har förresten sagt åt mig själv att jag måste bli bättre på att minnas att jag har en blogg som ska uppdateras. Jag tycker att det blir färre och färre inlägg här. Men det ska ändras! (Ni får försöka påminna mig)

Nehe, nu kommer nog snart sambon genom dörren så jag ska lägga ifrån mig mobilen en stund.

Och kom ihåg:
Carpe Diem!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0