Resultat-Fika-och åter fika.

God morgon på er. Klockan är endast 07.14. Marcus på påväg till dagis med Thea och jag sitter med en kopp kaffe och försöker vakna. Idag är jag ledig så jag ska fixa med lite bestyr här hemma tänkte jag. 

Igår fick jag ÄNTLIGEN resultatet på min inlämingen ill Naturkunskapen (Energikällor). Och till min förvåning så fick jag godkänt. Jag själv tyckte att jag hade gjort ett fruktansvärt dåligt arbete men tydligen tyckte inte läraren samma sak. Visst hade han synpunkter men det var inte alls dåligt tyckte han..Happy!

Efter mötet med honom så var det dags för matematik. Även där jobbade jag på bra (Jag har blivit suverän på matte)
Sedan var det dags att vara generös. Blodgivning :)

Efter blodgivningen möttes jag upp av Pia som jag går matematik med. Så nu har jag fikat på cafét i citygallerian för första gången :)
På vägen hem möttes jag upp av Marcus och vi gick tillsammans och hämtade hem skruttan.

På senare eftermiddag så kom Marcus mamma som fyllde år igår. Hon hade med sig lite tårta så det blev mycket fikande för mig på en dag! Fy mig. 

Men nu är som sagt Thea på dagis. Jag har satt på en maskin tvätt och ska nu dricka upp mitt kaffe och äta en macka innan jag ska sätta igång med resten av hemmet :)




Ha en bra dag!
 
Carpe Diem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0