Vilodag + frisyrletande + dåligt humör!

Hej på er. Idag  är jag ledig och det är super skönt. Speciellt efter denna helg med kursdagar både lördag och söndag. Jag fick aldrig någon riktig helg så jag tar den idag (samtidigt som jag fixar hemmet)
Sitter också här och STÖR MIG på mitt hår och min hy. Och försöker hitta billig frisör och någon som kan hjälpa mig med alla finnar och röda märken som ständigt kommer fram i ansiktet. Men men..även om jag hittar någon så är ju en sån behandling DYR..i alla fall för någon som studerar. Får väl fixa sådant senare. 
Hur som..Thea ska hämtas om ca 3 timmar och jag försöker göra så mycket kan kan under den tiden.
Plus att jag måste hinna duscha mitt dumma hår!
Nej nu sitter jag bara och irriterar mig. Dags att fixa så jag kan tänka på annat än fult hår och FUL hy. 

VAKNAT PÅ FEL SIDA!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0