Dag 11. Mina syskon

Joacim Berge:
Min äldsta bror heter Jocke. Han är 28 år och bor med sin fru. Han har 2 barn, en kille på 3 år och en dotter på snart 3 månader.
Jocke är väl den av mina bröder som jag har haft bäst kontakt med. Vi har alltid kunnat skojja och så. Och jag ville ju alltid vara med honom när jag var mindre..jag tyckte nog att det va jätte coolt att vara med sin äldre bror...haha :P
Jag har väl på något sett känns mig bekväm med honom..kan typ berätta allt för honom.
Joacim!


Rikard Nilsson:
Min andra bror heter Rikard. Han är 23 år och bor just nu hemma hos mamma och pappa..men han har bott i Linköping tidigare.
Rikard och jag har väl andra varit lika nära som Jocke och jag varit. Men visst har vi haft roligt tillsammans. Förr när mamma och pappa va på middag eller nåt så va ju Rikard och jag ensamma och då brukade vi ju skojja. Det är väl nu på senare år som vi kommit varandra närmre.
Rikard!



OBS! Gaaaaammal bild!


Jag kan inte säga annat än att jag älskar mina bröder <3


Kommentarer
Sophie

Haha, den sista bilden är ju klockren! Vad goa ni är! :D

2010-12-11 @ 19:42:08
Josefin

Hehe jaa visst va den..jätte gammal bild :P

2010-12-11 @ 21:58:07
URL: http://mammatillthea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0