Dag 15. Mina drömmar

Jaa..mina drömmar, vart börjar man?
När jag var yngre drömde jag (säkert precis som alla andra) om bröllop och barn.
För mig kom barn före :P
Just nu drömmer jag väl om ett bröllop i framtiden och att köpa en insatslägenhet eller ett hus. Jag drömmer väl även om ett syskon till Thea men det får bli när Thea är 4 år. Tycker det är en bra ålder för syskon..då är dom inte så små längre och det är lättare att ta hand om 2. Visst önskar jag nästan att jag hade magen igen för guuud va jag älskade det. Men klarar inte en till så snart. Kanske skulle bli surrogatmamma? Få ha graviditeten men inte barnet :P
Nee men jag drömmer väl om bröllop, syskon till Thea, ett bra jobb och en fint lägenhet eller ett fint hus :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0