Dag 2. Min första kärlek.

Jaa då har dag 2 kommit och det handlar om min första kärlek.

Och det är faktiskt så att min första kärlek är Marcus.
Vi blev tillsammans 24 april 2007.
Men vi blev kära långt innan.
Allt började med att Marcus var tillsammans med min kompis. Så jag började prata med honom lite på msn och så och vi blev mer och mer vänner.
När jag väl förstod att jag var förälskad var det slut mellan min kompis och honom och detta var väl oktober-september 2006.
Som ni läste innan i Dag 1 så led jag förr av Panikångest. Och den var väldigt svår just då så jag klarade inte av att träffa Marcus. Men han gav inte upp. Han lyckades få mig att övervinna min ångest genom att bara dyka upp när jag slutade skolan en dag. Så vi tog en promenad en stund och nån vecka senare var vi tillsammans.

Dom som känner oss vet ju att det har varit lite struligt mellan oss av olika skäl. Men vi har alltid lyckats hitta tillbaka.
Och nu är vi förlovade och har en underbar dotter på 7 månader :)



Första bilden på oss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0