Dag 29. Mina ambitioner

Jaa ni läsare.
Mina ambition er är väl att jag ska börja plugga när Thea kan börja på dagis och då läsa upp mina betyg för att senare börja en utbildning.
Sen ska jag väl försöka jobba lite om inte utbildningen tar för lång tid för jag vill nog ha ett till barn om 3-5 år.
Så det kanske bara blir att jag hinner gå en utbildning och sen ska ha ett barn till..haha..nee men sånt får tiden avgöra.
Men hur som helst inte innan 3-4 år helst. Vill att Thea ska vara mera självständig när hon får ett syskon.
Händer det så händer det..händer det inte så händer det inte.
Nee nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Thea har precis ätit gröt och lite mangopuré..som hon tycker är jätte surt :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0