Dag 3. Mina föräldrar.

Denna dagen handlar om att berätta om mina föräldrar.
Mina föräldrar heter Jan och Carina.
Dom gifte sig i juni 1985 och är fortfarande gifta.


Pappa: Han är en väldigt mysig och generös person. 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har väl inte haft nån jätte bra kontakt egentligen med honom förrens nu. Vi har börjat komma varandra närmare och kunna prata om mer. Tror det blev så efter att jag blev gravid.
Fast jag har väl säkert alltid varit hans lilla flicka :)



Mamma: Finns inte så mycket mer att säga än att hon är en helt underbar person.
Hon finns alltid där när man behöver henne, vad det än gäller.
Har väl aldrig vågat berätta så mycket för henne innan men som sagt. Henne kom jag också närmre under graviditeten. Dom kvällar jag sov hemma var jag med henne i köket och framför tv:n. Då kände jag verkligen att jag behövde vara nära min mamma. Och så känner jag även idag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0