Dag 30. Ett sista ögonblick

Ehm..va? Nee jag skriver om min dag :P
Dagen började med att Thea vaknade vid 4 och vägrade att somna om. Vid 10-11 somnade hon äntligen och sov i en halvtimme. Sen var hon vaken till 14 och somnade i 20 min till. Så idag är vi trötta.
Vi har varit på lite julfirande hos min bror och hans fru då min brorson varit hos sin mamma över julhelgen.
Thea fick många fina saker och Marcus och jag fick en jätte fin skål att ha godis i och även en godispåse :P
Det är synd att jag inte tagit så mycket bilder på dom olika julfiranden vi hade i år men jag får väl sno av andra :P
Nu blir det lite tvtittande innan det blir dags att krypa ner i sängen..skriver mer imorgon :)


Kommentarer
Hannah Elliots mamma

Läser ofta att ni har problem med att få Thea att sova :/ Tänkte höra när ni går och lägger henne för natten? Hur många gånger per dag sover hon middag? Är det fasta tider som hon sover när hon sover på dagarna? Äter hon något nattmål eller har hon slutat med det?



Tänkte om jag kunde ge något tips :)



Kram

2010-12-30 @ 09:09:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0