Dag 4. Detta åt jag idag!

Frukost: 2 mackor med ost på..var faktiskt inte så gott så jag tog bort kanterna :P

Sen åt jag och Marcus korv på stan. Var faktiskt inte ens sugen så jag vet inte varför jag åt :P

Middag: Kebabtallrik från Acapulco som jag fortfarande är jätte mätt av :P klarar inte av att äta så mycket längre ^^

Och till sist blir det lite chipsmys senare med älskling :) Fast det blir nog när Thea somnat :)

Detta var dagens kategori.
Den var faktiskt tråkig :P

Nu blir det att gå ut till mina älsklingar innan Thea river stället..låter som om Marcus har mycket att göra med henne...haha :P

Puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0