Dag 5. Vad är kärlek?

Jag antar att kärlek för mig är något man inte kan leva utan.
När jag var yngre (13-15 år) hade jag väldigt dåligt självförtroende och trodde aldrig att jag skulle få uppleva kärlek. Men jag gav inte upp. Hade ju också någon precis innan jag träffade Marcus som om och om igen sa att det kommer hända. Tack Emma A för att du inte fick mig att ge upp hoppet <3

Men som sagt. Jag tror att kärlek är nåt man måste ha för att må bra. Inte kanske från en partner..utan från familj, barn och vänner med. All sorts kärlek!

Det är kärlek enligt mig..Något fint och något man behöver ha för att må bra :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0