Dan före dopparedan.

Jaha imorgon är det julafton. Hur ska alla fira? Vi ska äta julmiddag hos marcus pappa. Sen på kvällen tror jag att marcus mamma och hennes sambo kommer. Min familj åker nämligen till min mormor när morfar över julen så vi firar med dom efter. Får hoppas på att marcus eller jag har tagit körkort till nästa jul så vi också kan åka ner till dom. Måste ner på stan idag och handla julklapp till marcus. Han får en iphone men det vet han ju om så jag vill handla nåt mer. Men vad? Förslag är välkommet. Ne nu ska Thea och jag kolla på tv. Snart dags att väcka marcus. Hej då :)


Mys med mamma på morgonen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0