Dumma vinter

Jag hatar vintern. Förr älskade jag den men nu när jag har Thea hatar jag den. Västervik är så dåligt plogat så det är jätte svårt att ta sig fram med barnvagnen.

Idag blev det Öppna förskolan med Camilla och Elias. Och sen bvc. Thea har gått upp som hon ska men hon blir jämt jätte ledsen när vi är där nere. Helt hysterik och tårarna bara rinner från henne.
Vid 17.00 kom pappa hit och vid 17.40 kom mamma och Rikard. Så jag fick lite sällskap förut :)
Sen blev det lite mys med Thea innan hon somnade och nu sover hon och Marcus kom precis hem :)
Imorgon står inget planerat på schemat så det blir väl kanske en slappardag.
Nu ska jag gå och lägga mig med min älskling :)

Puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0