Dag 1!

Jag heter Josefin Nilsson och bor i Västervik.
Jag är 19 år och bor med min sambo Marcus och våran dotter Thea.
Jag föddes den 23 juni 1991.
Jag är mammaledig eftersom min dotter bara är 7 månader. Men just nu är jag skadad så jag får hjälp av Marcus syster eftersom jag inte klarar av Thea själv.
Jag har nästan alltid bott i västervik förutom att jag bodde i en liten håla som heter Gunnebo ett tag. Fast där bodde jag bara i 6 månader.
Jag är en ganska tystlåten och blyg person.
När jag gick i 7:an (2004) så fick jag panikångest och var inte ute på 4 månader. Nu är ångesten nästan helt borta förutom att den kommer när jag inte är berädd på något..som tex en resa jag helt plötsligt måste göra (behöver inte vara långt jag ska åka) Eller när jag ska åka nånstans då jag även är åkrädd. Den kommer även när jag ska träffa nya personer.
Finns väl inte så mycket mer att berätta tror jag. Följ gärna dom andra dagarna :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0