1 April.

Då var första april här. Tycker månaderna har gått väldigt fort. Trodde även att det var lördag idag..haha.
Kan undra om man ska lura någon idag..hmm. Men jag har så svårt att hålla min för skratt haha..jag skulle bara förstöra aprilskämtet.
Idag får vi se vad vi hittar på. Marcus ska till tandläkaren men Thea och jag stannar hemma. Så tråkigt väder.
Resten av dagen får vi se. Skulle helst bara vilja vara hemma idag. Inget kul att dra ut Thea i detta väder. Och vi hittar inte heller regnskyddet till vagnen.
Nej Thea och jag stannar nog inne.
SVAR TILL MARTINA om yrseln:
Jag har varit yr sen ca 1 år tillbaka så det kan ju inte vara det. Thea är även 11 månader snart så det handlar nog inte om det. Men tack för kommentaren :)


Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och busa med lilla älskling.
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0