Alive

Hej mina läsare. Vi lever fortfarande här hemma men det är knappt.
Thea och jag är jätte förkylda..bara hostar och snorar hela tiden.
Undrar nästan om man borde ringa läkaren imorgon om Thea..hon verkar ha väldigt ont när hon hostar.
Imorgon ska Marcus på Risk 1&2 i vimmerby...så vi får väl se hur vi klarar oss eftersom jag är så svag..men Marcus syster sa att hon kunde komma..så det är ju vääääldigt tacksamt!
Får hoppas att vi känner oss någolunda bättre. Jobbigt att må såhär..och allra minst för Thea!
Får väl se hur det är i helgen...ska äta påskmiddag hos Marcus farmor och farfar och på Söndag ska vi fira Pappa som fyller på lördag...usch jag vill må bra!
Nej nu börjar det bli dags att göra Thea iordning för att sövas.
Hoppas att ni alla mår bra!
Kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0