Fortfarande sjuka familjen.

Jaha...här är vi inte bättre. Eller joo Marcus börjar bli bättre.
Men Thea och jag är inte bra. Thea är så snorig och rosslig..när hon vaknade fick hon knappt fram nåt ljud..men det är bättre nu när hon hostat lite. Så nu är hon till och med ganska glad.
Och jag börjar bli mer snorig och rosslig..så jag lär väl vara som hon imorgon.
Men jag ska trotsa det och ta mig bort till affären sen..måste man handla så måste man!
Måste ut nån dag med och fixa pappas present.
Och vet ni vad...på söndag (24/4) firar Marcus och jag 4 år tillsammans.
Men men...Nu ska jag leka lite med min sjukling <3


Kommentarer
Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

fin blogg :)

2011-04-18 @ 15:51:59
URL: http://fukami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0