Gårdagen (lördag)

God morgon alla läsare.
Jag glömde göra ett inlägg igår om dagen men jag var så trött. Jag slockande nästan direkt efter att Thea somnat.
Hur som helst.
Thea vaknade vid 05.30 så hon och jag gick upp och gosade i soffan och sen åt gröt.
Sen vid 07.00 väckte vi Marcus.
Sen slappade vi bara till ungefär 13.30 då gick vi till Willys i det underbara vädret.
Sen kom Ylva och Rolle hit en sväng och gosade med Thea..sen gjorde vi inte mycket alls..bara tog det lugnt för att vi var så trötta.
Sen vid 20.30 kom vi på att vi hade glömt handla lite när vi var borta så jag traskade bort medans Marcus sövde Thea.
Och jaa..sen slocknade jag :P
Idag ska vi nog bort till min farmor och farfar och hälsa på. Ska ringa strax och kolla om dom är hemma.
Måste ju hälsa på dom ibland också :)
Nu ska jag fortsätta kolla efter en bil åt oss som vi kan ha när Marcus körkort är klart..om ca 4 veckor om han klarar uppkörningen :)
På promenad till Willys i solvädret :)
Nu är vi klara för att sövas. Att sitta på skötbordet är jätte kul :)
Bilderna efter det här är äldre för att dom kommer från Marcus mobil :)
Här kommer en bild från när vi va på McDonalds för några veckor sen :)
Mammas älskling <3
Här sover man tydligen väldigt gott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0