Ork till att att blogga?

Ledsen för att det inte blvit nåt tidigare inlägg under dagen.
Men jag har faktiskt något att skylla på. Jag har nämligen fått feber så hela dagen har jag svettats och varit jätte täppt i näsan.
Mår ju inte särskilt bättre nu men Marcus håller på och söver Thea så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg lite snabbt.
Dagen har bara bestått av att mysa i soffan med min underbara familj.
Och nu ska strax älskling och jag titta på "The flatliners"..han ska bara lägga in lilla älsklingen.
Vi har även funderat på vart vi ska bo i sommar. Vi ska ju till Kalmar veckan efter min födelsedag och vi funderar på om vi skulle bo på stadshotellet. Eller jaa vi har ju inte bestämt helt än...det beror ju på ekonomin och om någon har tid att ha Thea över en natt.
Nej usch det skulle ju bara bli ett kort inlägg.
Ha en trevlig kväll!




Carpe Diem
Amor Omnia Vincit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0