Skärtorsdagen.

Godmorgon.
Idag är det skärtorsdagen och klockan är 07.00. Har varit vaken i 1 timma nu.
Men vet ni vad? Thea sover fortfarande...JAG ÄR VAKEN INNAN THEA!
Vilket betyder att jag äntligen sovit bra inatt.
Förkylningen börjar väl bli bättre. Dock hostar jag väldigt mycket och näsan rinner...men jag känner mig piggare.
Får se hur Thea mår när hon vaknar...jag hörde henne hosta för en stund sen.
Marcus sitter just nu på bussen till Vimmerby. Får se när han kommer hem..blir nog på eftermiddagen.
Hmm..vad ska jag göra nu då? Har redan plockat här hemma.
Får kolla på en film..vi har ju inte längre nåt tvabbonemang eller vad det heter..det är uppsagt..så här kan vi inte kolla på tv längre :P
Slår till med en bildbomb för jag insåg att jag glömt lägga in lite bilder!
Ignorera mig på bilderna...inte i ordninggjord på dom.




Hmm?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0