Solig och skön dag.

Jaa idag har det varit en varm och solig dag. Jag trotsade min förkylning och gick ut. Vi gick till mamma och pappas jobb och sen följde med dom hem. Så idag har man allt fått en promenad. Dock känns det i benen och rygg. Dumma kropp.
Men förkylningen blev helt annat än bättre. Halsen gör inte längre ont men näsan bara rinner!
Hur som helst så sover Thea nu. Hon var jätte trött. Så jaa..vad gör man nu? Kommer inte kunna sova än.
Får väl sitta här och zappa på tv:n tills jag hittar något bra.
Nej..nu måste jag hämta täcke och kudde och gosa ner mig i soffan.
Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0