Tisdag.

Jaha...nu börjar denna dag lida mot sitt slut.
Thea sover sen 20 och hoppas på att hon gör det resten av natten. Men hon har ju gjort det dom andra dagarna sen vi började söva henne vid 20 så :)
Idag blev det en lång promenad för oss.
Bort till markörgatan för att hämta småburkar som jag köpt via loppisen på facebook. 4 burkar för 10 kr..inte farligt.
Sen stan för att ta banken. Sen handla glass..sen åhlens för att handla Theas första hårsnoddar :)
Sen hem igen.
Sen kom Ylva och Emelie och lekte med Thea så jag kunde följa med Marcus när han övningskörde. Det är ju trots allt jag som kommer få åka med honom sen :P
Och nu har jag precis kommit hem för att ha handlat även en sak på loppisen. En telefon för 600 kr. En telefon som är värd mycket mer. Ganska bra klipp va?
Imorogn väntar handling av saker till Thea m.m. så vi har denna månad. Mycket som går åt. Men har ju börjar handla willys blöjor..dom är bättre och kostar mindre!
Ute och gungar för första gången <3


Kommentarer
Sophie

Sv: Jag var på anställningsintervjuv igår, därav nervositeten! Så skönt att ha det gjort, då det var grillning på HÖG nivå :P

2011-04-27 @ 10:10:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0