Trötta morgon.

Denna morgon är jag trött.
Thea vägrade somna igår. Hon somnade vid 20.17 men sen vaknade hon vid 20.50 igen och bara skrek i nån timma..var helt otröstlig.
Sen helt plötsligt slog det om och hon blev överlycklig. Så sen vid 23.40 somnade hon äntligen..men jag somnade väl runt halv 1.
Sen upp igen vid halv 8.
Men börjar känna mig piggare nu. Marcus är på uppkörningen just nu. Han klarade skrivningen i alla fall. Hoppas han klarar körningen med...men det tror jag :)
Så i eftermiddag kanske vi kan ta en sväng i en bil :) Han får ju ett tillfälligt körkort tills det riktiga kommer om han klarar det :)
Så man kanske borde göra sig i ordning nu så vi kan gå ut en sväng sen :)
Theas frukost..dock var mackan inte nåt hon ville ha idag!
Mammans frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0