Underbara dag.

Denna dagen har verkligen inte varit annat än underbar!
Var ute och gick mycket idag. Vi har varit hos farmor och farfar på kaffe.
Hade endast leggings, långt linne och en tunn kofta...OCH svettades. Då börjar det verkligen bli skönt!
Och Thea har varit helt underbar idag..varit på så strålande humör. Och hon mår äntligen bättre och har fått tillbaka aptiten!
Fick en ny matstol av mamma och pappa idag med..eftersom den vi har inte är bra.
Gud va glad jag blir!
Men nu måste jag verkligen sova för klockan 8.00 imorgon bitti ska jag vara på sjukhuset för detta:
Några av er ganska minns att jag lovade mig själv att ge blod innan jag fyller 20. Och eftersom jag gör det i juni så hörde jag av mig och imorgon ska jag på informationsmöte och provtagning :)
Ha en underbar fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
C

Det kan dröja upp till 4 månader innan man får lämna blod. Först måste man på provtagning osv.

2011-04-13 @ 12:52:12
Mig själv.

Jag var ju på provtagning.

Dom sa att dom hör av sig om ca 4 veckor om hur det gick.

2011-04-13 @ 12:58:49
C

Jo, svaren får man efter 4 veckor. Men det kan ju ta ett tag innan man får gå och lämna blodet.

2011-04-13 @ 13:31:35
Mig själv.

Jasså...så sa dom inte..hmm.

Du får jätte gärna skriva ditt namn..hatar när folk inte gör det :)

2011-04-13 @ 14:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0