Vårdag.

Idag har det verkligen varit en vårdag. Så vi var ute och gick från 11-15. Stannade till på mammas och pappas jobb en liten stund på promenaden..sen mötte vi Ylva när hon slutade så hon följde med hem en liten stund så hon fick vara med Thea.
Nu är Marcus ute och övningskör..han måste vara nervös...han har uppkörning om 2 veckor :) Ska bli skönt att en av oss har körkort :)
Thea sitter just nu och sliter och drar i mitt hår..hon verkar vara fascinerad :P
Och då ser man ut såhär efteråt.
På promenad igår kväll :)


Mammas cooling <3
Som ni kanske märker så är inte kameran på min mobil den bästa..bilderna bli gula typ :S


Nu ska Thea och jag mysa lite till innan pappa kommer hem :)
Ha en trevlig fredagskväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0