Dålig bloggerska!

Hej igen. Jag vet att jag inte skriver så mycket längre men jag glömmer helt enkelt bort det!
Men det har faktiskt inte hänt så mycket speciellt.
Vi trodde Thea hade fått vattkoppor men icke!
Vi har varit hemma hos mamma och pappa och Thea har badat..och i baddräkt med :) (Bilder på det får ni se när min bror skickar bilderna)
Jaa, det har inte hänt så mycket speciellt. Bara vardagliga saker.
Eller jo. I fredags hände det saker.
Thea tog av sig blöjan och kissade på våran stora vardagsrumsmatta. Mindre roligt.
Så då tog jag på henne en byxblöja så hon inte kunde ta av sig själv. Bara det att willys byxblöjor hänger väldigt mycket. Dom håller inte tätt. Men det tänkte ju inte jag på just då. Så vi satte in henne i sig spjälsäng lite snabbt för vi var ju tvugna att röja i vardagsrummet efter henne..haha. Så hon var väl i sin säng i ca 5 min. Sen när vi kommer in så har hon bajsat löst och sedan suttit sig ner på både kudde och en jätte fin lekhäst som hon fick 4 dar innan!! Och det var varken maskintvätt eller handtvätt på den. Men vi försökte göra den ren med tanke på att den var så ny och så fin dessutom. Men nej nej..helt förstörd.
Så den dagen hade vi lite tvätt kan jag säga. Med tanke på att hon trampade i det med så blev ju lakanen bajsiga.
Jaja, hur som helst. Vi funderar på att handla en potta till Thea. Det är ju egentligen för tidigt men just att ha den hemma. Den kommer ju behövas. Thea kanske går i sin fasters fotspår och slutar ha blöja vid 18-mån.
Nehe. Nu är mitt kaffe äntligen klart. Det behövs i detta gråa väder. Imorgon ska jag föresten till vc. Måste kolla alla värden. Jag orkar verkligen inte sitta yr om dagarna på komvux. Som föresten börjar om 3 VECKOR!!
Nehe. Nu måste jag sluta skriva. Ni får en bild på älsklingen som slut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0