Helg i 3 dagar och en pratade liten tjej.

God morgon. Klockan har slagit 9.00 och vi har varit vakna i ca 1 och en halv timme.
Första skolveckan har gått bra. Nu väntas 3 dagar ledigt. Känns skönt att vi endast har skola Mån-Tors.
Så vad hittas på idag då? Joo det blir staden en sväng för att fixa farfars present. Imorgon blir det 80-års kalas :)
Sen så kommer Theas nya vagn i kväll med :) Ska bli så skönt att få en ordentlig vagn till henne. En som GÅR att köra. Det ska bli skönt.
Nu väntas kaffe till mig och sambon. Thea åt frukost förut.
Just det..Thea säger "bilen bilen" HELA tiden. Jag blir tårögd när jag hör det. Hur kan hon vara så stor???? TIDEN GÅR FÖR FORT.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0