Sjuk liten dotter.

Hej på er.
Idag har Marcus varit hemma med Thea. Hon är inte helt kry..stackars älskling. Så imorgon får nog jag vara hemma. Hon lär inte vara bättre tills dess. Men jag missar inte mycket imorgon så det gör ju inget.
Just nu står hon och dricker yoghurt ur nappflaskan. Hon ska snart sövas.
I lördags var vi på 80-års kalas för min farfar också. Det bjöds på mycket god mat. Dock dålig mat för vi går på soppdiet. Som föresten går kalas bra. Jag har gått ner 2-3 kg. Och jag har svårt att gå ner i vikt också så det är super bra.
Nehe. Ta och göra Thea iordning strax. Så får hon sova lite. Om det går vill säga. Igår vaknade hon 4 gånger efter sövning.
Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0