Thea..mammas älskling Thea!

Som ni förstår så handlar början av detta inlägg om Thea.
Jag kan inte förstå att hon bara är 1 år! Hon verkar vara så mycket äldre när man ser på henne..på sättet hur hon beter sig. Hon är verkligen så medveten! Jag pratade med mamma i telefon förut och då kom Thea och tog tvdosan och satte den vid örat och började prata med den. Gud vad hon härmas! Och hon bara pratar och pratar. Man börjar till och med höra vad hon säger vissa gånger. NEEEJ. Sluta väx nu. Va mammas lilla småtting LÄNGE!
Hur som helst. Vi åkte till mamma och pappa förut. Underbara pappa som är så snäll och hämtar oss och skjutsar hem oss. Glad att han finns. Hemma hos dom lekte Thea och skojade med dom och sin morbror. Och pappa och jag hittade gamla böcker som var mina. Hela 3 banankartonger. Men tog endast med mig 2 påsar hem. Får inte plats.
Jaa..vad ska man mer säga om dagen.
Thea somnade vid 19.30 och vi får väl se när hon vaknar.
Vi ska strax se den nya animerade filmen Rango och mysa innna det är dags att krypa till sängs. Redan hunnit se nya Irene huss "Det lömska nätet". Hinner mycket när hon somnar tidigt.
Jaja. Ni ska få en slutbild innan jag slutar skriva.
Denna bild tog igår strax innan sövning. Är hon inte ljuvlig? Pussar sin lilla mamma! Gud vad jag älskar henne. <3
Ni får denna med <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0