Året som gått!

Första bilden som är tagen 2011!



Marcus fyllde 21!

Pappa fyllde år!

Thea fyllde 1 år! Hon fick många fina presenter.



Thea lärde sig gå.



Jag fyllde 20! Firades på morgonen av min sambo och dotter. Sen med släkt och vänner. 

Marcus och jag började komvux.

Thea började på dagis och trivdes väldigt bra ganska snabbt. 



Under hösten hände det väl egentligen inte så mycket mer. Vi pluggade på, Thea gick på dagis om dagarna.

Mamma fyllde år :)

Thea började prata väldigt mycket, så man förstod. Hon klarade av att sätta ihop meningar. 

Marcus mamma fyllde 40 så det blev ett stort kalas.

Sedan hände det inte mycket alls innan jul :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0