Helgen som gått...

Sammanfattning av helgen:

Lördag:
Vid 12-tiden åkte vi bort till Marcus mamma och sambo. Fick kaffe och lussebullar. Thea busade med sin farmors katt...mycket! Måste nog ge henne en katt om några år. Har aldrig sett ett barn tycka om katter så mycket som hon gör. Det är många som vet att hon gör det. För ser hon en katt så skriker hon...gädjeskrik. HÖGT!
Hur som, vid 15.35 tog vi bussen hem igen och då regnade det. Sen..jaa sen gjorde vi inte så mycket. Vi var ganska sega på lördagen.


Söndag:
Söndagen började på ett dåligt sätt. Det började rent utav förjävligt.
Men sedan började jag busa med min solståle och då glöms alla beskymmer. Att en barn kan få någon glad så snabbt. Sedan flöt dagen på..vid 15 gick vi bort till ÖoB och handlade en ny våg eftersom den andra gått sönder. Skulle även handlat en julklapp till Thea men den var slut! På vägen hem kom vi på att vi varit förlovade i 1 år. Rättare sagt, vi hade varit förlovade i 1 år den 26 november. Hur kunde vi glömma något sånt?
Jaja, Thea somnade vid 20-21 nångång..jag minns inte. Vi gick och la oss runt 22.

Hände verkligen inte mycket denna helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0