Julfirande.

Första julfirandet 24/12 :
På julaftons morgon öppnade Thea sina paket ifrån oss. Hon blev väldigt glad. Sedan under dagen firande vi jul med min farmor och farfar. De kom hit och vi åt god mat och delade ut julklappar. Thea busade jätte mycket med dem.
På kvällen kom Marcus mamma med familj hit och lämnade julklappar. Thea fick bl a ett kök. Och vi fick många fina saker :)






Andra firandet 25/12 :
Det firades hos Marcus pappa med alla Marcus syskon och hans farmor och farfar. Även där fick Thea och vi många fina julklappar.



Sista firandet 26/12 :
Det firade hos mina föräldrar med all släkt här i Västervik. Thea hade jätte roligt och lekte med båda sina kusiner.













Thea och vi har fått många fina julklappar av alla. Trevligt när alla samlas. Men nu är jag glad att julen är över. Så mycket stress. Nu ska vi bara njuta av ledigheten innan skola och dagis börjar igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0