Slut på det roliga!

Ska väl först och främst be om ursäkt för att jag inte bloggat på 5 DAGAR? Men nu har det ju varit sista veckan på komvux så jag har en bra ursäkt.

Som sagt sista veckan. Fått veta alla mina betyg och vi har sagt Hejdå! Vilket känns trist för man har lärt känna varandra så bra. Kommer sakna många. Hoppas att man får träffa dem nästa termin. Som avslut på mattelektionen samlades några av oss i cafeterian med matteläraren och fikade. Mysigt! 

Detta var även Theas sista dag på dagis. Nu börjar hon inte förens i mitten av januari igen. Men det ska bli mysigt att vara hemma alla 3 i 1 månad. Få se, vad har jag mer att berätta? 

Jo! Vi hade utvecklingssamtal igår på dagis! Theas fröken tycker att Thea har utvecklas snabbt sedan hon började, hon har ju faktiskt bara gått där sedan september! Och även vi märker det! Hon pratar jätte mycket och oftast förstår man henne. Hon kommer nog prata väldigt bra innan hon ens fyllt 2 år! Folk blir chockade när dem ser hur mycket hon faktiskt kan, fast att hon bara är 19 månader!! Det gör mig till en mycket, MYCKET stolt mamma!

Och så blir det julklappshandling nu snart också. Blev visst lite att handla. Lite handlas även idag!

Nehe, nu ska jag leka lite med min solstråle. Hon ville visst inte somna!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0