Bra morgon!

Thea sov som vanligt hela natten. Fast hon vaknade vid 7.20 men när jag gick in till henne så log hon fortfarande ner och gnällde så jag förstod att hon fortfarande var trött. Så hon fick lite välling och somnade om 1 timma :)
Just nu sitter Marcus och ger henne gröt och hon har aptit idag! Hon har snart ätit upp allt i skålen hör jag Marcus ropa. Duktiga tjej!
Idag blir det en promenix för familjen Nilsson. Först till Onoff och lämna in kolsyreflaskorna som vi har som är slut. Och sen vidare till mamma och pappas jobb för att hälsa på lite. Sen vidare till Marcus pappa för att fixa mig Externa hårddisk som gått sönder..och jag vill inte gärna att alla bilder ska försvinna då många är 4-5 år gamla :S
Men först på schemat står dusch och fix :)
Ha en bra dag alla läsare..jag kanske skriver ett inlägg ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0