Bvc och handling!

Ni förstår nog vad jag menar med rubriken...hehe.
Blir bvc för att väga lilla älsklingen vid 11.30 sen måste vi handla lite för inatt tog Theas välling slut. Och gröten tog nästan slut igår morse så hoppas det räcker nu till frukosten annars får det blir annan frukost för fröken :)
Hoppas Thea gått upp mycket nu bara på 1 månad för dom sa ju att hon låg under kurvan.
Men jag försöker få lilla fröken att äta mer mat och mindre vällning men jag förstår inte varför hon inte tycker om mat :S
Men det är bara att försöka så mycket det går :)
Nu är det bäst att göra sig klar!
Hej då..återkommer senare :)


Kommentarer
Anonym

Ge bara välling på natten och när hon är tillräckligt hungrig på dagen så kommer hon äta annan mat just för att hon är så hungrig ochdå kommer hon tillslut tycka om de :)

2011-02-18 @ 10:18:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0