Dålig uppdatering!

Förlåt alla läsare för min dåliga uppdatering. Men jag har varken haft tid eller ork!
Men vi har ju som sagt börja gå ner i vikt här hemma. Bara sen igår har jag gått ner 2-3 kg och det gör mig chockad för jag går aldrig ner så snabbt :S
Hur som helst..vi äter ju bara bananer och det verkar ju hjälpa..fast det är svårt! För magen måste ju dra ihop sig och man blir ganska hungrig. Men jag har klarat snart 2 dar. Marcus är just nu ute och går och ska även handla ägg för man ska äta 2 ägg om dagen när man går på banandiet!
Men jag säga detta..för er som har svårt att hålla er till en sak så ska ni inte prova banandieten. För som sagt..den första tiden blir man ganska hungrig eftersom man är van att äta mera..men det här verkar gå bra :)
Ikväll ska vi titta på Dumma mig och bara ta det lugnt :)
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Emma & Theo

Åhåå va spännande!! Jag har alltid varit skeptisk till banandieten, har bara hört dåligt .. men alltså fungerar den?? WOW följer med spänning hur det går för dig :P kommer du att lägga upp en "startviktsbild" senare?? dvs en bild på hur du ser ut nu och sen slutresultatet när du känner dig lite bekvämare?? Just det jag hade tänkt att börja nu som tydligen är jäääääättebra är att dricka yogitea, spec detox men det jag har nu är bara grön chaitea.. grönt te ökar mättnadskänslan samt ökar på förbränningen :) kanske kan vara ett komplement till din diet?

2011-02-27 @ 06:25:15
URL: http://littletoddler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0