Jag älskar dig!

Jag visste inte att det var möjligt att älska någon så mycket som jag älskar dig.
Jag älskade dig redan innan du fanns här.
Din pappa tittade på mig förut för han märkte att det var något med mig.
Då började jag gråta och sa att jag älskar dig så mycket.
Och att jag aldrig skulle klara av om nåt gjorde så du inte fanns kvar här hos mig.
Du är ljuset i mitt liv.
Du får mig alltid att må bra när jag är ledsen.
Du behöver bara titta på mig med ditt underbara ansikte så blir jag glad.
Jag förstår inte hur jag kunde få en sån underbar dotter.
Jag tycker inte jag förtjänar någon så underbar.
Men det är verkligen vad du är...Underbar!
Om du bara visste hur du räddade mig genom att födas.
Jag ser livet helt annorlunda.
Och du är verkligen ljuset som lyser upp min dag.
Mamma älskar dig Thea <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0