Nu är det slut på veckan, nu är det dags för fredagsmys.

Jaa som sagt nu är det fredagsmys. Vi sitter med ett glas vin. Thea somnade för lite mindre än 1 timma sen.
Idag blev det handling med mamma och pappa. Först Karlssons sen Rusta och till sist Ica :)
Så nu är vi lite fattigare men har lite av det vi behöver :)
Och när vi kom hem somnade Thea direkt och Marcus började med salladen som blev våran middag :)
Och det var GOTT!
Och sen i måndags har jag gått ner 4 kg så jag är stolt över mig själv! Jag har aldrig lyckas gå ner i vikt förutom när jag nästan inte ätit nåt. Visst vi äter nästan bara bananer men ändå...haha.
Nej nu ska jag umgås med min sambo lite..det är ju fredagsmys :)
Hej då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0