Ny jacka och ny design på bloggen.

Jaa idag blev det stan.
Thea fick en ny jacka av sin mormor som hon ska ha så fort det börjar bli varmare..vilket jag hoppas att det blir snart.
Sen blev det även handling på Kvantum och ÖoB med Mamma och Pappa. Tur att man har nån som villigt kör en så man kan åka till affärer som ligger lite längre bort...inte ÖoB dock..dit är det nära :)
Nu är det bara lite mys i soffan.
Har föresten en ny och fin design för er som ej sett det.
Camilla hjälpte mig med själva designen och älskling hjälpte mig att lägga in en profilbild..men jag la in headern själv :P
Duktigt av mig för jag kan inget när det gäller sånt :P
Dock gjorde ju Camilla bilden ;)
Nu är jag sugen på popcorn så det ska jag nog ta mig lite..haha.
Ha en bra kväll kära läsare :)
Här är föresten jackan :)






Carpe Diem!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0