Ny vecka.

Jaa då var den måndag igen.
Dock blev den inte så rolig..men det ändrades framåt kvällen.
Gick ner en stund på stan förut och hittade en jätte fin jacka till Thea..blir nog att handla den imorgon :)
Ska nog ta och ringa läkaren nån dag för jag har ju haft struma för några år sen men läkaren sa att det blivit bättre så jag fick sluta med tabletterna. Men det slog mig idag att man aldrig får sluta med dom tabletterna. Så jag måste ringa läkaren och höra om jag kanske borde ta tabletterna igen.
Imorgon blir det ju som sagt att gå ner på stan. Sen vidare mot Mammi och Pappi en sväng.
Ha en fortsatt trevlig kväll kära läsare!



Carpe Diem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0