Söndag = Slut på helgen

Som sagt idag är det söndag. Vi har varit och firat min farmor som fyllde 77 år i fredags.
Det var ju dock inte så bra att vi var där för vi åt ju vanlig mat så nu har jag väl gått upp till samma som från början igen...haha.
Idag är vi väldigt trötta för precis när vi äntligen skulle sova vid halv 3 inatt så vaknade Thea i panik och sen ville hon inte somna förens vid halv 6. Men vid 4 så gick Marcus ut med henne i v-rummet och sa att jag skulle försöka sova så jag fick ju lite sömn innan hon vaknade vid 8. Sen så sov Marcus till 11.
Nu blir det bara att sitta i soffan och ta det lugnt resten av kvällen men risken finns väl att jag råkar somna :P
Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0