Sur och gnällig.

Jaa idag har Thea varit jätte sur och gnällig. Hon har faktiskt knappst varit glad alls..och så har hon sovit nästan 4 timmar sammanlagt idag. Och hon brukar bara sova 1-2 timmar. Så det tog ju ett tag innan hon ville sova men till
slut så!
Och hon har även ätit macka idag.
Så hon fick Gröt och småskivor av macka med smör på till frukost :) Och det tyckte hon om :)
Jag har även sökt 2 jobb idag inom landstinget.
Ett som Tvättbiträde och ett som Köksbiträde. Det är ju bara sommarjobb när dom vanliga har semester så det är ju bara för typ 2 månader men det är ju pengar :)
Sen i Augusti börjar jag ju Komvux så det blir dubbla pengar då :P
Just det..jag glömde skriva att Thea gick en bit här i vardagsrummet med sin gåvagn :)
Nu vill jag faktiskt sova för jag är trött och fryser jätte mycket!
Sov gott alla ni som läser..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0