Träningsvärk!

Nu somnade Thea..men hon brukar sova 2 gånger på dan och idag sov hon endast 1 gång..så vi får väl se om hon vaknar om en stund eller lyckas sova hela natten!
Jag har en väldans träningsvärk idag i alla fall. Marcus och jag var ute och gick igår och jag är ju ganska lat av mig så jag brukar inte gå så långt :P
Men igår gick vi från ena sidan av stan till andra. Och det känns vill jag lova!!
Jaa jag vet faktiskt inte om jag har något mer att skriva.
Nu ska vi bara slappa lite innan vi också ska få lägga det trötta huvudet på kudden.
Imorgon ska vi nog gå till Reprisen (loppis) och titta lite..fast man inte ska handla kan man ju alltid titta ;) Sen blir det att åka och handla med bästa mamma och pappa :)
Nej nu ska jag faktiskt lägga ifrån mig datorn..
Sov gott alla ni som läser!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0