Trötthet och dop!

Hej alla läsare.
Natten till idag var hemsk! Thea har ju börjat sova dåligt om nätterna igen och denna natt hann jag inte ens somna innan hon vakna. Hon vaknade strax innan 0.00 och var vaken till 01.30. Sen somnade hon om och sov till 03.
Och sen var hon vaken en stund..men kunde jag somna om efter det?? NEJ.
Jag låg vaken och bara stirrande till ungefär 07.10. Och sen vaknade hon vid 8. Så det blev ungefär 2-3 timmars sömn.
Men jag var inte jätte trött faktiskt..Thea och jag busade hela morgonen i alla fall :)
Sen blev det i alla fall dop för Theas kusin Naomi :)
Och det var jätte fint och mysigt :) Kul att träffa släkten i o-hamn med som man inte träffar så ofta :)
Hej alla läsare.
Natten till idag var hemsk! Thea har ju börjat sova dåligt om nätterna igen och denna natt hann jag inte ens somna innan hon vakna. Hon vaknade strax innan 0.00 och var vaken till 01.30. Sen somnade hon om och sov till 03.
Och sen var hon vaken en stund..men kunde jag somna om efter det?? NEJ.
Jag låg vaken och bara stirrande till ungefär 07.10. Och sen vaknade hon vid 8. Så det blev ungefär 2-3 timmars sömn.
Men jag var inte jätte trött faktiskt..Thea och jag busade hela morgonen i alla fall :)
Sen blev det i alla fall dop för Theas kusin Naomi :)
Och det var jätte fint och mysigt :) Kul att träffa släkten i o-hamn med som man inte träffar så ofta :)
Och Sophie sjöng en jätte fin låt med..(får en att börja tänka på om en viss person kan sjunga om man nån gång gifter sig ;) )
Hur som helst..när vi kom hem var Thea så busig och mysig så det blev en redigt bra kväll :)
Nu sover hon och vi ska väl kanske sova snart vi med. Fast trots att jag inte sovit så mycket så vill jag inte lägga mig! Jag antar att jag är övertrött för jag har helt plötsligt fått energi och känner mig glaaaad!!
Nej gud nu har jag redan skrivit för mycket. Ska inte tråka ut er med..men jag tycker det är VÄLDIGT ont om kommentarer så KOM IGEN NU!!
Slänger in en bild på oss i familjen som togs i somras när Thea inte var gammal alls :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0