Trötthet till max!

Idag är jag helt slut..vet inte riktigt vad det har tagit åt mig men jag gäspar heeeela tiden!
Och så har jag ont i huvudet med så jag blir ju seg av det med!
Idag blev det hur som helst stan..först mötte vi upp Ylva när hon slutade och sen blev det banken.
Nu sitter vi bara här och slappar men jag känner att jag måste ta ett ryck här hemma..i alla fall diska..men jag orkar verkligen inte egentligen!
Ikväll får det nog bli en film tror jag..vi håller ju på och kollar på tre kronor här hemma men ikväll får vi nog ta något annat :P
Nej nu måste jag göra något trots min huvudvärk..hej då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0