17 Januari

Jaha..då var det måndag igen.
Har haft min ena bror här idag på lunch och så fick han ju busa med Thea :)
Nu inväntar jag bara Marcus som kommer om 2 timmar..segt att vänta! men Thea och jag får väl kolla på en film.
För er som inte bor här i Västervik så är det HALT..jag var nyss och handlade och höll på att ramla nästan hela vägen. Tycker dom borde försöka få bort all is för det går inte att ta sig fram :O
Denna vecka tror jag kommer bli seg..för jag har nästan inget inplanerat..bara torsdag med Milla. Fast jag kan ju inte ens vara ute med barnvagnen så det är väl lika bra det!
Nu  ska jag sätta på en film och mysa med min lilla älskling tills min andra älskling kommer :)
Ha en bra kväll alla läsare <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0