3 Januari

För er som inte vet har jag börjat göra situps och börjat äta annorlunda för att gå ner i vikt.
Igår gjorde jag sammanlagt 48 situps under dagen. Idag än så länge har jag gjort 20. Det gör ganska ont sen igår eftersom jag inte tränat på..jaa jag vet inte hur länge.
Mat idag än så länge:
Frukost- Nutrilett med en skvätt kaffe i.
Middag- Makaroner och köttbullar (mat från igår)
Mellanmål- En morot.
Jag SKA verkligen gå ner i vikt nu för jag mår inte bra med mig själv. Jag blir seriöst äcklad av att se mig själv på kort eller i spegeln. igår blev jag taggad i kort där jag inte var beredd och då blev mitt ansikte i profil. Och jag insåg hur tjockt mitt ansikte blivit sen jag blev gravid. Jag känner folk som fick barn för typ 3 månader sen som är smalare redan. Så nu är det dags. Jag ska verkligen gå ner i vikt nu för jag mår psykiskt dåligt av detta.
Så nu ska jag gå och göra några mer situps och sen hoppas jag på att Marcus crosstrainer finns kvar hos hans mamma så jag kan få hit den och börja använda den!
Och inga jävla anonyma kommentarer tack! Jag vill inte behöva låsa min blogg bara för att folk inte kan skriva sitt jävla namn när dom är negativa!


Kommentarer
Hannah Elliots mamma

Vad duktig du är :) Håller tummarna att du fixar det. Är man bara envis så går det. För mig tog det 4 månader så hade jag gått ner till min vanliga vikt genom morgonpromenad innan frukost med vagnen :) Sen började jag träna på gymmet för 3 månader sen och tappade ytterligare i vikt och har byggt muskelmassa nu :) Ett hett tips jag kan ge dig för att få plattare mage är övningen "plankan" http://www.youtube.com/watch?v=EctC1-nUigQ. Den har funkat jättebra för mig :) Lycka till!

2011-01-04 @ 08:25:53
URL: http://ladyinblonde.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0