Hej hopp

Hej alla mina läsare!
Jag vet att jag har blivit väldigt dålig på att skriva lite men har aldrig tid tycker jag :P
Idag har Thea och jag varit i simhallen och badat med Camilla och Elias.
Thea tyckte verkligen om det :) Hon bara sprattlade och plaskade.
Sen när vi kom hem fick hon lite välling och sen slocknade hon :P
Sen fick hon sova en stund och sen var det dags att traska bort till willys för att handla lite :)
Nu sover hon och hoppas det är för natten!
Jag har ganska glömt att säga att hon nu sovit hela natten i 2 veckor :) Det gjorde hon inte när tänderna va på G :P
Hej alla mina läsare!
Jag vet att jag har blivit väldigt dålig på att skriva lite men har aldrig tid tycker jag :P
Idag har Thea och jag varit i simhallen och badat med Millaa och Elias.
Thea tyckte verkligen om det :) Hon bara sprattlade och plaskade.
Sen när vi kom hem fick hon lite välling och sen slocknade hon :P
Sen fick hon sova en stund och sen var det dags att traska bort till willys för att handla lite :)
Nu sover hon och hoppas det är för natten!
Jag har ganska glömt att säga att hon nu sovit hela natten i 2 veckor :) Det gjorde hon inte när tänderna va på G :P
Nu ska jag och Marcus ha lite soffmys innan det är dags för sängen :)
Ha en bra kväll!
Tycker denna bild är så söt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0